Lördag

Lördag, äntligen Lördag! Oftast min enda lediga dag på vecka och denna vecka har kännts lite extra lång faktiskt! Kanske beror det på att jag haft lite mer ansvar på jobbet de senaste dagarna.. ?

Idag är det inte vilken dag som helst heller, idag är det 18 år sen min lillasyster My kom till världen! Tänk 18 år blir hon min lillasyster :)

Magnus pappa åkte hem i morse efter några dagar här hos oss. Oturligt nog har regnet i princip stått som spön i backen från den stund han kom hit till dess han åkte. Bara en liten stund efter att han satt sig i bilen blev det sol och 21 grader varmt. Inte en dag för sent och skönt som bara den! Hur som helst har vi haft det trevligt ändå!

Idag blir lillebror 4 veckor, tänk vad tiden går! Redan har det gått 2 veckor sen vi var där och träffade honom, lille Jacob! Åh de är så svårt att fatta att vi fått oss en liten bror till slut! Tänk vad vi tjatade på mamma och pappa i många år innan vi gav upp :P

Tänkte lägga upp lite bilder från dagen då jag träffade min lillebror för första gången :) Jag fick verkligen rå om honom, fick honom i famnen direkt då jag kom innanför dörren och fick både ge flaska och byta blöja :)


Syns det vilken lycka jag känner? :)


Vovvarna var med, Lillan hälsar lite på Jacob :)


Första mötet mellan svågrarna :)


Rapar lite efter flaskan :)


Vovvarna var snälla men de är lite närgångna och vill gärna gosas, här gosar pappa med Sigge :)


Lillan klättrar på Chippen :)


Inte varje dag man äter pappas mat, han är en hejjare på kycklingklubbor med currysås och ris ;)


Fick ett seriöst kort på Milla och pappa tillslut efter en massa spex från pappas sida :)


Milla och Jacob, Chippen tigger lite gos :)


Detta fick Jacob från oss, byxorna och haklappen har jag sytt själv. Skulle sy en body också men symaskinen la av så det fick bli en köpt ist. Byxorna är nog för stora än så länge och haklappen dröjer nog ett tag till innan den blir använd men bodyn åkte på på en gång och satt fint, lite lång i armarna bara :)


Jacob myser i pappas famn :)


Sova kan han men han var vaken närmare en timma i streck då vi var där :)


Lillan och pappa myser :)


Då vi skulle åka följde pappa med ut och viknade av oss, se på smilfiknarna haha :)

Ne nu måste jag hoppa i duschen och göra mig iordning för kl 17 ska jag infinna mig i stan på bowlinghallen med jobbet, efter det blir det en bit mat på en grekiskt restaurang :)

Hejhej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0