Fredagsmyyys <3

Nu sitter vi här i köket med en varsin burk och vilar på maten, så skönt att bara vara litegrann. Till middag blev det hamburgare här hemma, inte hemgjorda denna gång. Jag kör dock utan bröd med köttet i en "salladswrap" mumma de!

Snart blir det till att poppa lite popcorn och kura ner oss i soffan för lite Let's Dance och Solsidan :)
Vad som blir efter det vet jag inte men funderar på om man skulle ta och spela lite Sims3, har varit sugen på att spela det i flera dar men känner inte att jag har ro i kroppen men får se.

Imorgon bär det av till skogen med vovvarna, hoppas på lika bra väder imorgon som idag! Bilen fick vi igång igår, behövde bara ladda batteriet så va hon som ny igen ;) I fortsättningen ska vi köra bilen lite oftare så inte batteriet laddas ur!

Måste säga att man blir på himla bra humör nu då solen kikar fram om dagarna, vill ha sommar NU!


Fem par kvar och jag kan inte bestämma mig för vem jag tycker ska vinna :P
Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Magnus

Wiiiiiiiiiiilly älskling :)

2010-03-07 @ 12:38:12
Postat av: Martin

härligt! :) Är det plusgrader hos er också? :)

2010-03-07 @ 17:37:13
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Kimsan

Hej gumman!!! Det var ett tag sen jag läste din blogg för du brukar inte skriva så ofta men nu hade du skrivit jätte mycket!!!

Häng av + poolen från batteriet när ni inte använder bilen så laddas inte batteriet ur!!!

Hoppas att allt är bra, saknar dig! Ska ni upp någonting i påsk? Puss å kram love U!!

2010-03-08 @ 22:30:40
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0