Tisdag

Jag har inte tänkt mig att det ska hinna gå en hel vecka eller mer mellan inläggen men nu är det så :P
Jag har varken haft tid eller något att skriva om.

Jag har precis sörplat i mig min frukost, det blev en jordgubb och banan smootie, mumma!

Så skönt att vara tillbaka i mina jobba-kväll-rutiner samtidigt som jag inte vill något hellre än att ha ett dagsjobb. Det har varit två hårda veckor då chefen varit borta, så har det aldrig varit förut då hon varit borta men vi har haft en del extra beställningar och dessutom var en sjuk nästan hela första veckan. Snacka om att jag höll på att gå någon på nerverna. Usch! Magnus fick höra ett och annat gnäll från mig då jag kommit hem på dagarna!

Till helgen får vi finbesök från storstaden, Magnus barndomsvän Kim kommer hit. Det ska bli trevligt, utgång på Fredag blir det och sen får vi se vad herrarna orkar resten av helgen men ev. blir det Bowling på Lördag. Jag har iaf inte tänkt vara bakis så jag hoppas de andra två kommer vara lika kry som jag :)
På Söndag blir det väl jobb för mig som vanligt, jag fundernar på om jag ska ta ledigt men får se, jag lämnar inte gärna ifrån mig MINA Söndagar!

Här surrar diskmaskinen för fullt och snart ska jag fortsätta pyssla här hemma, någon promenad i solen blir det med hundarna också. Jättefint är det ute dock visar mätaren på -21 men är man påpälsad så är det fiiinfint!

Ne nu ska jag sätta lite fart här!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Ja du är verkligen inte så på med att uppdatera... skönt att se att du lever i alla fall, LillGumman :o))



Kramar i massor



Pappsen

2010-02-26 @ 23:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0