Fredag

Hojhoj!


Fredagar = Ledighet

(oftast iaf)


Idag har varit en lugn och slapp dag!
Då Magnus stack iväg till jobbet i morse strax före 9 låg jag kvar och läste fram till 10.30 då både jag och vovvarna var alldeless för kissnödiga för att kunna ligga kvar.

Efter lite rastning och frukost tog jag tag i disken. Runt 12, precis då jag var klar med disken ringde älsk och sa att kan var klar och att han tyckte jag kunde möta upp honom på jobbet så vi kunde iväg och handla för helgen. Det som inhandlades var endast godis och mjölk, storhandlar inför helgen vi haha ;) Ne vi har en del hemma så vi behövde inget annat, dessutom fick vi ju med oss både tunnbröd och älgkött uppifrån så frysen är full :)

Sen har vi inte gjort så mycket, promenerat lite, ätit middag, diskat igen, badat Lillan... Nu ikväll har Magnus spelat nå dataspel med Kim och jag har kikat på Idol och kikat igenom gamla bilder. Måste köpa nya laddningsbara batterier till kameran snart, inte kul att ta bilder med en kass mobil, blir så lite bilder tagna :(
Skulle egentligen vilja ha en riktigt bra systemkamera men min får duga ett bra tag till! Älskar ju att fota!

Imorgon ska vi nog iaf iväg på v75 här på Romme i Borlänge. Skönt att få komma ut och hitta på någonting man inte gör varje dag, se lite folk och så. Vi ska spela lite, lite, LIIIITE, hoppas vi drar in det vi spelar för iaf. Kommer väl spela en tia åt gången eller något. Vi var iväg en gång förra hösten på ett mindre trav och då spelade jag också och jag var himla nära på att vinna ett par gånger faktiskt. Behöver nog lite uppfriskning av minnet om vad alla siffror och allt annat betyder bara :P

Ne nu ska jag kika på vem som åker i Idol sen blir det ut och rasta, göra mig iordning för sängen och krypa ner och läsa lite. Boken är riktigt spännande nu redan i början och har längtat sen i morse att få fortsätta läsa ;)

I morgon ska jag prova göra en sammanfattning om veckan då jag var uppe och lite bilder.

Ne nu Idol.

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0