Tjo

Nu är det lättare att stå på fötterna, kör hälften bubbel hälften vin nu :) Ne usch va onykter jag vart där ett tag, inte så farligt men var inte beredd på det. Men det är klart, har man inte druckit på ett tag och det dessutom är varmt ute så är man ganska lättpåverkad.

Bränt mig lite har jag nog gjort också :( Ingen Kim har Magnus fått tag på heller :(

Så skön dag det här, strosat runt på stan, tagit det riktigt lugnt, poppat musik, druckit lite och myst :)

Nästa helg kommer svärmor, det ska bli kul :) Inte ofta man får besök inte :P
Veckan efter det kommer mamsen och Mysan hit :) Typ ons-sön.


Ingen man känner som är på Peace & Love som vill ses? Har inte hört en enda som jag känner som ska hit fatiskt :(

Träffade förrensten Lottis här om dagen, de hade vart på Leksand sommarland och for hit för att säga hej. Det var inte igår vi sågs och Sammy har blivit så stor och pratar massor :)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Vad härligt med att strosa runt och ta ett glas i något vattenhål..låter som när man är inne i stan...men det var länge sedan jag var in och softade ...har blivit lite bekväm av mig..men det kanske blir under semestern..ha en bra dag på jobbet..jag skall oxå jobba idag...i 30+...då är det svettigt...kram på er

2009-06-28 @ 07:59:41
URL: http://jagenq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0