Tisdag

Allt gick ju inte riktigt som vi tänkt oss igår  :P

Älskling kom å mötte mig då jag slutade, handlade lite sen gick vi hem å satt å åt sallad å mös i solen. sen tänkte vi ta en promenad men hann inte innan outsiders började som vi hade tänkt se. vi la oss i sängen å skulle kika, de vart reklam å sen vaknade jag 01.20.. haha :P vi va en aning trötta, tur vi hunnit vare ut me Dicken en kortis innan vi skulle kika tv :P vi som hade tänkt att börja kika på Lost, vi som tagit hem hela säsong 1 & 2 :P ett nytt försök ikväll?

igår kom jag på att jag jobbar på lördag, inte de roligaste då man trott man skulle vara ledig.. men men är ju bara 7-15.30 och jag jobbar ju med Marielle så de e bra :)

lyckades faktiskt få till nå nya bilder igår då Dicken å Nanna myser. men fick hålla på en stund me min mobil. tur de låg stilla :)


Så himla söta är dom tillsammans!

syster som va lite orolig över hur de skulle gå me en liten kattunge å en stor hund :) han e så snäll så :)



följde me älskling ner till bilen idag då jag ändå skulle ut me Dicken, vill verkligen vara i Magnus närhet så mkt som de bara går!

Ska ner i tvättstugan snart, hann inte tvätta allt igår.. men de blir bara tre maskiner om jag inte får för mig att tvätta mer eller hittar nått..





<3 Kärlek = Magnus <3





Kommentarer
Postat av: Magnus

Vill vara i din närhet så mkt som de bara går jag med älskling. O ja visst... vi måste se lite Lost snart... Älskar dig! Kyssar

2008-09-02 @ 17:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0