Söndag

söndag igen å helgen redan över.. har haft en jättemysig helg.. jobbade i lördags men vi har vart uppe tidigt så vi har hunnit me en del ändå :)

tog en promenix till Willys idag för å handla men när vi kom dit kom jag på att jag glömt pengarna hemma.. smart Tina :P men vi hade lite pant me oss så de räckte iaf till havregryn å saft, vart 4 kr över :P haha ingen av oss har nå pengar kvar på kortet heller så de gick inte.. har som sagt inte mkt pengar den här månaden.. jag fick ju bara 1500 i lön å Magnus fick bara en halv så... men vi kommer överleva :P vi ska äta allt som finns hemma, dags att rensa lite :P tur jag fick lite dricks från DW, ska dit imorrn å hämta den från igår imorrn.. hoppas de blir lite mer än vanligt, va bra a la carte å bra dricks.. hoppas hoppas.. för de e de ända vi har..

idag gjorde vi lite storkok så de vart massa matlådor, kycklinggryta & ris, vart 9 portioner :)


Kycklinggryta med broccoli, paprika, morötter, vattenkastanjer, lök, ananas, kokosmjölk & matlagningsgrädde.


Älskling, de där gjorde vi bra ;)


Sen vart de rödvinbärspaj, mumma de :)


Nanna myspyser i sängen :)


Nannaskrutt


Dicken tycker om att vara sällskap i köket, lätt hänt att nå gott kan tappas ;)


Mitt allt <3

ne snart dags att sova, va egentligen ett tag sen men men.. ska ju upp vi 5 imorrn bitti som vanligt. ska me till hackås å hoppas på att få klart. sen är de dags för nästa projekt.. rensa grejer...

natti

Magnus du är verkligen allt jag nånsin drömt om!


Kommentarer
Postat av: Magnus

Ja älskling, det har varit en jätte mysig helg med dig! Längtar redan till vi får mysa tillsammans igen och vara lediga tillsammans. Maten var jätte god men sällskapet bättre. Älskar dig så himla mkt! kyssar

2008-09-14 @ 22:59:57
Postat av: Tina

mm.. de e snart helg igen älskling :) har alltid lika mysigt me dig! du gör mig så himla lycklig <3

2008-09-14 @ 23:02:59
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

längtar tills ni kommer ner, Fan vad vi ska röja järnet hela helgen!! kommer inte bli en lugn stund på hela helgen kan jag lova!!!

2008-09-15 @ 19:48:29
Postat av: Angelica

Jag har också en blogg... den kan du läsa om du vill..

Åh vad man blir kär i kärleken när man läser om hur gulliga du o magnus är med varandra, jag ska inte sticka under stolen med att jag blir en smula avis, vill också vara kär!!!!

P o k /Angelica

2008-09-16 @ 02:59:52
URL: http://anjerska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0