onsdag

började dagen som vanligt, havregrynsgröt, följde me älskling ner till bilen osså samtidigt gå morgonpromenaden me Dicken..

började frosta av frysen och städade kylen och rensade allt i skafferiet. har även hunnit diska två gånger idag :P ja sen har jag plockat i köket, tagit en paus då och då vid datorn lr pratat me älsk :)

ska snart iväg å jobba 14-18, jävla piss pass!

Mia ringde igår och erbjöd mig att börja jobba hos dom heltid till december :) ja vart jätteglad ju för då jag va på donken igår kände jag att jag inte alls hade saknat de.. men men..


avfrostning, Nanna lika nyfiken som vanligt :)


Lady me ;)


:)


Nanna


Rent & Fint


ne nu ska jag fixa mig för jobbet och ut me Dicken :P


Du betyder allt Magnus <3

Kommentarer
Postat av: ullis

okej, de lät gott. ska prova det!!

2008-09-17 @ 15:04:45
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Tina

gör så :)

2008-09-18 @ 06:08:54
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0