Magnus

<3

Jag tycker om när du tar på mig.
Jag tycker om när jag ser dig vid min sida
Jag tycker om när du finns hos mig.
Jag tror det aldig kan bli bättre än så här

<3


Älskling på jobbet <3

1,5 timma sen älskling åkte hemifrån nu å jag saknar honom sjukt mkt redan! jag jobbar 11-18 idag men va upp me älskling 5 i morse, håller på å tvättar. ska ner nu snart igen. Nanna ligger här på min vänsterarm å myser, klivit rumt å kurrat nu då jag suttit här :) Dicken är jätte morgontrött, ligger alltid tills man säger att de e dags för promenad sen in å äta lite sen sova till jag vet inte hur länge eftersom jag jobbat 7-14. kanske märks idag så jag är hemma till 10.45 :P Baggis ligger på älsklings dator å sover å Lady ligger i sängen å sover.

min mobil börjar som sagt ge upp och då jag väl lyckas ta kort me den så blir de oftars inte bra. kameran e fortfarande hos mamma så har lånat Magnus mobil ibland å den har oxå nå år på nacken så de blir inte alltid bra me den heller.. iaf inte då jag tar kort :P


Nanna morgonmyser i sängen


Dicken å Nanna myser

så himla synd att den här bilden vart så dålig, dom är hur söta som helst då dom myser. lite sött då de e en viss storleksskillnad ;)


Baggis, Dicken & Nanna

Baggis är fortfarande lite skeptisk mot Dicken men så länge inte Dickens huvud är nära går de hur bra som helst :P skeptisk va väl kanske fel ord men kiknkig är han. Dicken kan stå å inte göra nånting,då kan Bagheera bara gå fram å slå till honom bara för att :P

nu har de hunnit bli dags för tvättstugan igen..

Älskar mig Magnus mest av allt! - Kyssar till Dig <3

Kommentarer
Postat av: Magnus

Va go du är älsklingen min! Älskar dig hur mkt som helst! Ja synd att det blev dålig bild på Nanna o Dicken, dom va ju så söta då =) Kyssar

2008-09-01 @ 16:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0