helgen

ja helgen har vare trevlig, va ju ledig i fredags och ägnade hela dagen åt tvätt, städning, disk och allt möjligt plock här hemma.. var inte klar förrens typ 19.

i lördags skulle man upp och jobba 7.45-15 och vem lyckas försova sig!? haha ja man må ju få göra de nån gång :P Lina ringde 7.47 och jag fattade inte först men sen sa ja"ne har jag försovit mig!?", "jag kommer så fort jag kan". har inge minne av att jag stängt av klockan men vet att jag ställde den :P kl 7.58 stämplade jag in :P inte dåligt gjort om jag får säga de själv ;) tur man bor nära. trotts dagen dåliga start va jag på super humör :)

idag har jag oxå jobba men låg och drog mig i 30 min innan jag gick upp :P skönt skönt :) vi vart två man kort idag å lina ringde alla men ingen kunde så då fick chefen hoppa in nån timma då vi skulle ha raster så de löste sig. när jag kom hem från jobbet slappade jag och gosa med katterna och efter en stund frågade emma om jag skulle me på promenad så jag hängde på :) vi hamnade på lillänge, syndade även lite, köpte lite godis ;) måste få göra de ibland, men har inte ätit så mkt, åt bara lite på vägen tillbaka mot stan sen har jag intr rört de, ganska duktigt :)

ja de va väl så helgen såg ut ungefär, lite censurerad bara :P

har precis duschat 6ch snart blire sängen, sjukt trött som vanligt. när ska jag lära mig sova ordentligt!? men är ju ganska duktig nuförtiden :)


Nu e de bara 6 dagar kvar Sandra :P haha




vad har jag nu satt mig i, känner mig så kluven.. rätt i fel tid, varför nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0