bättre

fick sällskap när jag la mig utan att jag tvingat dom :) kors i taket :D hade telefon vid örat och klappade båda kissarna, mys :D

imorse när jag vaknade jag pigg, Baggis skrek bara lite i morse men inte alls som han bruka så man knappt kunde sova sista timmarna.. vaknade tillome innan alarmet ringde :) snoozade inte heller för en gångs skull ;) kände mig inte helt kry till en början men efter lite frukost så kändes de bättre :) vart bättre å bättre med dagen så vid 11 så va de bara att jag va hes, inte ont eller så. fortfarande hes. bad iaf om att inte få stå i kassan idag för att spara rösten å de gick hur bra som helst. va köket 2 första timmarna sen va de matsal och städade riktigt ordentligt i personalrummet, tog mig ca 3 timmar så de va skönt me lite omväxling, tur man har så snälla arbetsledare som förstår en och verkligen vill ens bästa :) tack!

igår va mamma hit en sväng me forden ;) for runt å mös, älskar att åka den :D va ju sjuk så mådde inte så bra men de gick bra.. va iväg till mammas kusin m. familj :) har inte träffat dom på drygt 2 år. då va minstingen Elias inte gammal, de va i juli och han e född i oktober så nio månader va han, 2,5 år nu. å nu igår då jag träffade honom, va han inte alls brydd av sig, va precis som vi hade träffats förut. pratade med mig från då jag kom innanför dörren, skulle sitta knä å kramas å pussas. hans föräldrar vart förvånade för han har aldrig vare så mot någon :P lite kul tycker jag, hur go som helst :)

åh vad jag saknar min kamera, har ju lånat ut den till Martin nu då han är på Kreta men han kommer ju hem på torsdag så hoppas jag får den då för vill gärna ha me den då jag far till sthlm i helgen, urladdad och laddad för nya bilder :)

ska me Magnus å Morgan till sthlm, ska bo hos Tobbe å dom ska på trav :P haha inte för jag är ett dugg intresserad av trav men fick erbjudande om att följa med med inträdet betalt så varför inte. kul å komma ifrån lite. men dom åker nog mest dit för att dricka, iaf stor del av de :P så de e bara mat å dricka man ska ha pengar för, vi bor ju hos Tobbe och inträdet betalar ju inte jag ;) så får se hur de går då, jag å 3 grabbar :P de blir nog kul :) ser fram emot de iaf :) skulle ju ha jobbat lördag och söndag men va inte alls svårt att få bort dom :) så på fredag jobbar jag till 15.45 sen hem å duscha å fixa, väskan ska packas innan så de bara e å fara, Magnus slutar vid 12 å Morgan 16 så de e grett. å tur i oturen att man inte har körkort så ja slipper köra :P haha de får dom turas om me :) ne men kul ska de bli, lite weekend semester sådär spontant ;)

idag vart ju Jonna 4 år oxå, stortjejen :) ringde och grattade henne aldeless innan de va läggdags :) pratade även med Kim några timmar senare osså pappsen nu för ett tag sen :)


image70
Mammas Pärla :)

inte den bästa bilden eftersom den är tagen på ett foto men tyvärr den enda jag har än så länge :P

åh önskar jag hade kameran här nu, kissarna ligger ju här bredvid mig som vanligt å Lady ligger jätte knas :P framtassarna framsträckta i kors me nosen mellan, sötnos :)

åh syrran berätta att deras kisse Doris va jätte tjock och att de va dags för kattungar snart och föräldrarna Doris & Disel är så lurviga å goa så jag har tänkt på de att jag kanske skulle ha tagit en kisseunge :) pratar med några om det och ingen tycker min lgh är för liten för 3 kissar :) så frågade syster om jag fick paxa en och de gick bra de :)



Doris                        Disel

fina va?

ne ska snart ta å krypa ner, hoppas på att katterna vill mysa med mig igen osså blir de ju lite telefon oxå :)



natti


Kommentarer
Postat av: Farmor

Om du vill göra om bloggen så måste du använda HTML-koder..men det är möjligt...skall du inte hälsa på pappsen i helgen när du är här nere ...blir kanske kort om tid..hoppas du får en kulig helg i Sthlm...kram

2008-05-20 @ 16:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0