less

blir ju aldrig frisk! har ju ioförsig igen feber nu men har ont i halsen, hostar och har ingen direkt röst. törs ju inte ens svara i telefon då folk ringer :P två sista nätterna, sen jag kom hem, har jag inte sovit speciellt mkt :( förra natten, la mig innan 23 och vaknade stax efter 11, 12 timmars sömn med massa avbrott. var astrött men orkar inte ligga kvar. hostar så jag spyr på nätterna. inatt var jag tvungen att lägga/sätta mig i soffan och sova just för att få halvsitta upp :S men vart inte så mkt bättre av de mer än att jag kunde andas bättre. ajja nog om de..

va ju hos syrran & c/o mån-ons. bussen gick 7.00 från stan måndag morron, sov så gott de gick hela resan. va framme 9.35 då kom Göran och Jonna och hämtade mig. va hur mysigt som helst att vara där! synd bara att jag va så trött och slö. ville säga mkt mer än vad jag gjorde me men ville inte anstränga min röst så mkt.

i onsdags aldeless innan syrran åkte kom mamma och Mysan. vi givk på stan en sväng, mamma bjöd på kebab :P hittade jättefina fönsterlampor och kökslampa på loppis, jätte fräscha :)

lite bilder, fick bara 1 på Jonna och tyvärr inte en ända på Casper :( hade ju bara mobilen me och hade ingen mer plats heller :(



i fredags va ju förresten jag och Sandra och bokade resan :P Sunny Beach 2 veckor  i juli ;) asnice där! bodde på det hotellet vi ska bo på, superbra trotts sina 2 stjärnor men vafan, ska ju bara sova och äta frukost där ;) kul ska de bli och man har alltid kul med Sandra så va annars ;) ska blir riktigt skönt iaf! så nu blire till å spara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0