vikten

satt å kika på viktklubb.se, vart ju medlem där i september och sen dess har jag gått ner hela 9 kg :) gick ju upp 2 nu över påsken men nu har jag gått ner dom igen. men har iaf 9 kg kvar att gå ner men de ska nog gå lättare nu när jag tränar, iof väger ju muskler mer än fett men tror ändå de ska gå bättre. har ju inte tränat nånting förrens nu heller så jag har alltså lyckats gått ner 9 kg av att bara äta rätt, ganska imponerad av mig själv. men 9 kg till ska jag ner till sommaren iaf :) det har varit mitt mål sen jag börja :) har ju inte pendlat nånting nu heller, bara vid påsk och de e ju bra när man ska gå ner i vikt att man står kvar ist för at pendla :) fan va pepp jag vart nu :)

ne nu kommer Lottis & Sammy vilken minut som helst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0