trötter

Ja usch så trött ja e! ska prova lägga mig i tid ikväll så jag orkar upp å träna innan jobbet imorrn :P
första dagen på en 9 dagaras lång arbetsvecka idag, fick jobba över, skulle jobba 11.30-16 men fick jobba till 19 ist och de gör jag gärna för vill ha pengarna.

såhär jobbar ja de de följande 8 dagarna:

imorrn 12-19 på TA
torsdag 7-14 på TA & 16-21.30 på donken
fredag 9.30-14 på donken & 14.30- ca 22 på DW
lördag 7.45-16 donken
söndag 9.15-17.30 donken
måndag 16-21.30 donken
tisdag 11-19 på donken
onsdag 17-01.30 donken

å efter de e de 2 dagars ledighet :P
sjuk idag på jobbet, alla skulle ha glass å vad hände!? jo glassmaskinen lägger av :S inte så konstigt me tanke på hur mkt glass de gick.. fatta hur mkt pengar vi gick miste på de, fan! så typiskt nu när flurryn bara kostar 10 :P


image35
lite smyg reklam :P


spelade gitarr hero igår å fan va kul de va :P svårt men askul, måste köpa nå sånt nångång :)


ne undra om man ska lägga sig snart, ska upp å träna innan jobbet imorrn, kanske se till å va på jocks vid nio. ska ta de lugnare på gymmet för fick sjukt ont i knät idag på jobbet konstigt nog, haltade fram så idag va ja ingen räser :P hoppas de blir bättre av sig själv av att ta de lugnt. har inte alls lika ont nu. men så konstigt för har ont i kroppen på nå vis, känns som en blandning mellan träningsvärk och febervärk men vet va de kanske kan bero på så de e väl nått man får lära sig att stå ut me.

de e sjukt va impulsiv ja kan va ibland, mina dagar är oftast fullbokade me planer å grejer ja ska göra och har jag inte de så blir de alltid nått iaf. har inte hunnit haft tråkigt eller känt mig ensam sen jag flyttade. skönt de, för de gångerna jag varit ensam och inte haft så mkt att göra är de ju skönt att bara ta de lugnt.


ne nu får de va slutskrivet, se om jag kommer i säng innan 23 :P



inte så länge kvar nu Sandra, snart blire bus ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0