Segt!

Nu sitter jag hemma hos mamma som har världens segaste dator :S hundra år gamla och med modem :P men tänkte jag skulle passa på å kika lite nu för de e inte säkert att det finns en fungerande dator hemma. Martin ringde igår och sa att de va nå fel med skärmen, att de inte blev nån bild. har vart så en gång förut med men då hjälpte pappa mig, så får se om jag ringer honom ikväll eller om jag får till det själv..

igår satt jag och mamma och pratade sent in på natten som vanligt. somnade väl runt 3. idag så har vi inte gjort så mkt, hjälpt mamma att packa väskan osså va vi en sväng på apoteket och köpte resorb, alltid bra att ha när man far utomlands :)

ne nu ska jag va social de sista timmarna jag är här, far hem 19.15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0