1 Mars 2011

1 Mars idag, som jag längtat efter denna månad! Tiden går så fort samtidigt som jag tycker det går trögt ibland. Nu vill jag ha vår!

Fy vad styggt det blir då jag bloggar från mobilen (se föregående inlägg), allt blir ihoptryckt även fast jag gör mellanrum då jag skriver... Dåligt!

Är hemma igen efter min expressemester, fick även lifta hem i Söndags. Mer som semestern i ett senare inlägg.

Jobb, jobb, jobb! Ja jag tänker skriva om jobb i detta inlägg med :S

I går började jag på min 4-veckors-6-dagar/veckan-period! Chefen göttar sig i Florida i 2,5 vecka och sen då hon kommer hem vill hon ha lite mjukstart och veckan efter de ska kocken till fjälls en vecka. Perfekt för mig ;)
Nog om de!

Igår var jag iväg och skaffade mig ett träningskort på Maserhallen igen! Lottis var med och vi tog oss en simmtur på 30 min. En liten mjukstart men fasen va det kändes! Vi avslutade med ett åk i ruschkanan och sen en stund i bubbelpoolen.

Till Lillan då som i Januari blev parad, hon verkade inte bli så sugen på att bli "På tjucka", hon ville bara ligga hon ;)
Om hon hade varit dräktig så hade hon haft BF 17-18 Mars, då skulle hon alltså varit i vecka 7 av 9. Vi har väl kanske inbillat oss att hennes mage blivit lite rundare och att "tissarna" växt, att hon varit tröttare än vanligt och att den gången hon spydde nog berodde på att hon är dräktig, men det har de nog inte... För nu när hon är (skulle varit) så långt gången borde hon ha vankat fram, ha stora illrosa "tissar" och boat/bäddat för fulla muggar, men icke!

Härom veckan hörde Yoshis matte av sig och hörde hur det gick, om hon verkade dräktig och jag svarade precis som ovan att vi inbillat oss saker omedvetet då man så gärna vill att det ska bli så. Hon sa iaf att om Lillan nu skulle gå tom så skulle de bjuda på en till parning, hur gulligt som helst ju! Lillan och Yoshi trivdes ju så bra ihop och de var så söta! Så kul att se Lillan så glad, att få se henne leka med en i hennes storlek :)

Tänkte iaf bjuppa på lite blider Yoshis matte och husse tog då Lillan var där en vecka!


Lillan påväg till Kärleken sin


Yoshi & Lillan


"In progress" kan man säga ;)
Har bilder på då de "gör det" men de kan jag inte lägga upp här, det är ju Lillans privata bilder dessutom blir jag väl anmäld för djurporrs innehav :)


Lite vila imellan varven


Lillan snodde åt sig Yoshis säng så klart, med kn*llruffs och allt


Sötnosarna


Trött Lillan i tryggt förvar påväg hem


Nu får det vara nog! Ska kika lite på bilderna jag tog på expressemestern nu :)



Kommentarer
Postat av: Kimsan

puss <3

2011-03-01 @ 23:12:32
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/
Postat av: Martin

Hej, kul att ni parar hon..ska ni behålla några valpar?

Har förresten ett tips på en god maträtt på min blogg som jag tror du skulle gilla ;)

2011-03-07 @ 17:49:32
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0