Onsdag

Räkningarna blev som sagt betalda igår och som vi befarat blev det inte mycket över, lite till mat iaf och det är ju huvudsaken men någon resa upp innan nästa lön trillar in blir det inte. Det krockar både ekonomiskt och jobbmessigt :( Jag hade dessutom lite andra planer man behöver pengar till också men får lägga det på hyllan med :( Ne nog om tråkigheter! Efter att Magnus stuckit iväg på jobb imorse tog jag i vanlig ordning hand om kissnödiga vovvar, oröjd diskbänk och gjorde mig själv iordning och sen blev det en stund vid datorn. Vid 10 begav jag mig iväg för några timmar med Lottis och Asia. Vi fikade och myste och avslutade med en sväng till och från willys innan det var dags för mig att bege mig hem innan jag skulle iväg igen. Jag hade bokat in ett möte med Chefen vid 15, jag hade några punkter jag ville ta upp med henne. Bla att Jag börjat fått mot i nacke och axlar då jag jobbar, så har det då man är otränad! Så hon ska kontakta vår företagshälsovård så Jag får gå till en sjukgymnast! Skit bra ju, tur jag pratade med henne först istället för att kontakta en sjukgymnast själv som jag hade tänkt. Mötet varade till 16 då det var dags för mig att hoppa in i köket och jobba men vi hade kunnat sitta bra länge till! Blev första jobbkvällen för mig på ett tag nu ikväll och imorgon blir det dag igen :) Skyndade mig hem efter jobbet, fikade lite med darlingen och sen en dusch och sen bums i säng men fastnade här såklart, den enda nackdelen med den här braiga fonen, att man kan pilla med den i gången och lätt fastnar ;) Ne fasen klockan är på tok för mycket, Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0