Ny blogg

Nu har vi bestämt oss för ett namn och registrerat en ny blogg, Vår Blogg :D


För övrigt har jag känt mig lyckligare än vad jag varit på länge nu de senaste dagarna :) Det är en sån härligt känsla! Att gå runt och ha fjärilar i magen bara sådär! :)

Jag är ju världens lyckligaste som har Magnus, det är jag och har alltid varit! Men nu börjar andra bitar falla på plats med. Det är inte så mycket som gått bra för oss förrens nu. I år är vårt år, vår tur att få må bra och vara lyckliga på alla plan! Idag, imorgon och föralltid!


Kommentarer
Postat av: Kimsan

å älskade syster jag håller tummarna för er och det är verkligen dags att det får bli ert år!

Fint hus i bakgrunden ;0)

Love U!!

Kommer du ha kvar denna blogg?

Puss

2011-02-04 @ 09:30:52
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Ja, jag hoppas också att det blir ett SUPERÅR för er! Det är ni värda!

2011-02-07 @ 15:50:51
Postat av: Magnus

Nawww... va go du är älskling. Jag som inte läst de här inlägget o de va så länge sen du skrev det.

2011-02-13 @ 18:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0