Jacob blir 5 månader idag :)

Firar honom med lite bilder :)


Mysfarbrorn :)


Såå go!


Är ju en sån stor kille att han fått börja äta lite smått, här har han hakklappen jag sydde till honom innan han föddes :)


Iii vilken gladskit! Måste säga att han är himla lik mig här då jag var liten :)


Åh längtar tills jag får träffa honom igen, pappa & Milla med såklart! Ska ju vara där hela näst nästa helg :)


-----------

Nu är lägenheten skinande ren och redo för lite nya grejer imorgon! Iiii ska bli så kul!! Vi åker någongång vid 9 tiden imorgon och ska inte vara borta allt för länge för vovvarnas skull. Vi har räknat på max 2 timmar inne på IKEA och 2 timmar i restid cirkus. Vi vet ju nästan allt vi ska ha så det kommer inte ta sån lång tid.

Ne ut med någon vovve och sen den där duschen!!


Kommentarer
Postat av: Anette

Men vilken söt pojke!



:) Ja, jag är glad att det har blivit så bra som det har blivit!

2010-09-17 @ 21:02:40
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0