Improviserat överraskningsbak

Jag tänkte överraska mannen i mitt liv med nybakat till kvällsfikat <3

Han har tjatat så om hembakt bröd så det passade ju bra nu :)
Jag har inproviserat lite, inte gått efter något recept mer än mängden jäst och margarin och jag verkar lyckas för degen jäser fint, jästen vad dessutom fryst.
Jag hade inge grovt mjöl hemma så jag gjorde en havregrynsgröt som fick svalna lite..
Det ska bli nå slags tekakor tror jag :)

Då Magnus kommer hem blir det idol såklart, sen bums i säng för imorgon ska vi upp och iväg :D


IKEA, IKEA, vi ska på IKEA :D





Kommentarer
Postat av: Magnus

Gofisen min! Brödet blir säkert smarrigt! Det visar sig om 10 min ungefär ;) Love ya! Kissing kissing...

2010-09-17 @ 23:18:13
Postat av: Kimsan

får jag länka till din blogg från min blogg? Puss

2010-09-20 @ 22:14:01
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0