Fredag

Jag var inte så värst på hugget idag, inget julpynt alltså! ;) Men städat har jag gjort iaf och väntar på få mysa ner mig i soffan med fruktsallad och Idol :)

Igår kände jag på mig att det var ett "speciellt" datum men kunde inte komma på vad, men idag slog det mig och tårarna bara sprutade! :(

Det var 2 år sen våran älskade Dicken blev en änglahund :( Saknar honom så!

Tiden går så fort, det känns som det var igår vi gjorde den otäcka färden till Falu Djursjukhus. Vi var säkra på att han skulle klara sig men tog sitt sista andetag precis då han rullades in i undersökningsrummet :(
Det hugger till i mitt hjärta varje gång vi åker förbi där och känslorna och minnena strömmar genom mig...










Tänker på dig varje dag gubben!




Ne nu är det dags för fredagsmyyyys, fruktsallad och Idol var det, tända ljud för Dicken ska jag också göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0