Torsdag

Halloj!

Jag tar en liten stund vid datorn medans Magnus och hans pappa kikar å trav och fotboll och allt vad det är. Det är verkligen inte min grej att kika på tv, jag har ingen ro i kroppen att bara slötitta, ska jag se ska de va mågot som jag verkligen vill se. Kikar någon kväll ibland sådär och då vi kikar film.

Tidigare ikväll tog jag och Sigge oss en lång välbehövlig promenad, precis en timma var vi ute. Så skön luften är då det regnat och så gott det luktar!

Jag jobbade 7-14.30 idag, direkt då jag slutade åkte vi iväg till Magnus faster och åt middag, smörgåstårta! :) Till efterrätt blev det glass och sen någon kaka till kaffet, jag dricker ju inte kaffe men kakorna gick ner ändå ;)

Imorgon blir de upp och jobba igen men ska hålla mig vaken en extra stund nu då vi har besök :)


Ne nu ska jag ta och fixa lite kvällsfika.

Hejvejs!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Gofisen min =)

2010-05-14 @ 08:52:05
Postat av: Pappsen

JA du trav är inte min grej heller, inte sport alls faktiskt, dock undantaget motorsport, men det är ju inte riktig sport enligt vissa men roligt i alla fall... och du gillar ju i alla fall när det brummar och går fort, gärna lite sladd med en GoCart om du får ;o))



Kul att du bloggar lite i alla fall så man vet att du lever :o)



Puss & Kram på dig vännen



Pappsen

2010-05-14 @ 09:42:52
Postat av: Pappsen

Hoppas ni haft en fin helg, här är det i alla fall soligt för en gångs skull och det gör ju inte ont men fasen va varmt det blir i lägenheten på en gång... men hellre det än surväder



Hörs nått gumman



Puss & Kram



Pappsen

2010-05-15 @ 14:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0