Tisdag

Idag har jag faktiskt ingen tvättstuga, jag ska ut med Lottis och barnen i solen istället!
Hoppas det fina vädert håller i sig och att det blir lika fint som igår, nu är det ju SOMMAR för tusan :)


Stolt storebror :)

I Lördags var ju jag iväg med jobbet och bowlade och åt ute. Var jättekul att bowla, var typ 100 år sen sist. Det gick inge bra, fick inte en ända strike, brukar ju få minst en iaf. Jag fick iaf två spärrar men de hjälpte inte, jag kom näst sist. Den som vann fick två biobiljetter och det var såklart chefen som vann :P

I Söndags fick jag lov att jobba dubbelt (igen) och då jag kom på jobbet igår hade jag ett kuvert som låg där men biobiljetterna.


"Den här förtjänar du bättre än jag! Kram Josse"

Jag blev så himla glad och rörd så tårarna kom och jag var tvungen att gömma mig där bak i köket en stund. Jag har verkligen världens bästa chef, inte just för de här men hon bryr sig om en, frågar alltid hur det är, visar alltid uppskattning osv.

Ja glad blev jag iaf och det är himla passande, Jag och Magnus firar 2 år på Måndag och vi har försökt planera in något men då man inte har så bra med pengar är det svårt. Vi pratade om det klassiska, att gå ut och äta och sen bio men bestämde oss ganska snabbt att vi nog bara har råd med att gå ut och äta. Kanske därför jag blev så himla glad över biljetterna!? Nu kan vi ju gå på bio så det blev ju perfekt! Så på Lördag blir det mat och bio :D
Vi firar då istället eftersom jag jobbar kväll på Måndag. Åh ska bli så mysigt!! Blir dessutom vårt första biobesök tillsammans. Har inte ätit ute heller direkt... Vi har väl ätit typ kebab och lunch på Kina men inte så som de blir på Lördag, så det är verkligen på tiden!

Jag tog iaf lite bilder i Lördags men får nog inte lägga ut de på mina arbetskamrater...


Här är jag iaf..


Tog en bild på väg hem..

Ne ta och göra mig iordning kanske...





Kommentarer
Postat av: Pappsen

Lilla älsklingen min :o)



Så roligt att få uppskattning för det man gör och som du säger, det är inte alltid vad man får utan att man får det som rör till det i hjärtat :o) Så skönt att du fått en chef som verkligen bryr sig om dig och inte bara matar dig med kritik... Good for you :)



Attans vad Sammy har växt... fin kille det där :)



Å så måste jag säga att du är sååå söt hjärtat, världens goaste lilla 2:a ;o)) Ja du vet vad jag menar för jag älskar er ju hela högen... men ibland är det ju nån av er som står ut lite extra.. så din tur TinaPina :o)



Ha det gott vännen, kul att du bloggar lite igen :)



Puss & Kram från oss tre här i Bro



Pappsen

2010-05-18 @ 12:11:25
Postat av: Andrea

Det var bra gjort av din chef, för du förtjänar det verkligen! Du jobbar och gnor och ställer alltid upp!

Hoppas ni får det så himla mysigt på lördag, det är er väl unnt att få gå ut och roa er lite!

Många kramar!!

2010-05-18 @ 22:14:29
Postat av: farmor

Vad roligt att du fick biobiljetterna det var en bra chef som uppskattar en bra och duktig tjej...önskar er en rackans bra lördagkväll och GRATTIS till de två åren...



Du är så söt på bilden...och vilken charmör den lille killen är...kram från Farmor <3

2010-05-20 @ 05:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0