Lördag

Har precis klämt i mig en sallad, mumma!

Kom för en stund sen hem från stan och Kupolen, har inkandlat en klänning (som jag egentligen inte har råd med) och lite dricka för kvällens galej , Jennifer har "bjudit" ut mig :)

Vi ska först på en förfest hos hennes kille sen drar de "stora" till Hela huset gungar (som vi är för små för) och hon och jag går på Flamingo och shakar ass ;)

Somnade till slut inatt och blev väckt vid 4-snåret av en berusad älskling, ville så gärna han skulle ringa och säga godnatt då han la sig! :) Verkar som de haft kul iaf!

Vaknade strax efter 9 imorse och jag hade överlevt första natten i lghen utan Magnus :) Saknar honom sjukt mycket, nästan så jag har ont i magen! Det är sig inte likt här hemma utan honom! Men imorgon kväll kommer han hem och jag får hålla om honom igen! Längtar! Det är bra att få längta lite extra efter varandra ibland!

Får se hur jag mår i morgon, borde inte vara några problem, upp tar jag mig iaf! Förr gick det hur bra som helst, ibland hann jag inte ens lägga mig efter en utekväll innan det var dags att öppna på donken eller TA. Aldrig var jag bakis, men det har jag fått känna på nu på senare tid tyvärr :S  Har ställt klockan på 05.15 för att hinna med hundarna innan jobbet iaf.

Ne ska väl börja duscha och göra mig iordning lite smått så jag slipper stressa sen!


Ha en trevlig Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0