Måndag

Ja nog blev det sovmorgon idag allt, ända till 10.30 då jag vaknade av att det lät som knackade. Vet inte om jag drömde eller ifall det var en hund som kliade sig eller så :P

Efter frukosten började vi stöka på lite här hemma, både inomhus och utomhus sen var de dags för lunch/middag innan jag skulle iväg på jobbet. Det är det som är så drygt då man sover så länge, tiden räcker ju inte till!

Imorgon är det tvätt som gäller 7-11, ska försöka fortsätta stöka på här hemma då medans jag tvättar för sen ska jag iväg och träffa Lottis och lilla Asia en sväng innan jobbet :)

Magnus åkte på att jobba ikväll igen, 19.15-01.15, 8:onde dagen irad han får jobba men det är bara bra han får visa att han vill jobba :) Dom har ju så mycket att göra nu på ICA inför midsommar. Magnus plockar ju en och annan sillburk kan man säga, finns nog med i varje order ;)

Ne nu ska jag hoppa i duschen och sen blir de sängen för mig, vill ju vara vaken en stund och säga hej sen då Magnus kommer hem också.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0