J*vla hantverkare!!

Vi bytte bredbandsleverantör nu i månadsskiftet och för att det ska komma upp i rätt hastighet är en hantverkare tvungen att komma hit och fixa någonting.

Det är alltså den 18:e idag, 18 dagar sen månadskiftet! P.g.a det fattades grejer har det inte kunnat komma och fixa ännu.

Igår ringde en kille som ska komma och fixa idag. Han frågade om det gick bra att han kom vid 8, jag frågade om det inte var möjligt att han kunde komma senare p.g.a Magnus kommer hem sent från jobb och behöver sova ordentligt för att orka med sitt fysiskt krävande jobb. Han sa att han kunde komma vid 9-9.30.

Han har inte kommit ännu!! Vad är de med de här j*vla hantverkarna! Det ska väl hålla tider precis som alla andra som jobbar!!?? Eller?

Här kliver vi upp för att sen sitta och vänta på någon som inte kommer... Nu är ju jag ledig idag och Magnus börjar inte förrens 14.30 men vafan vi har väl ett liv för de! Vi hade ju lika gärna kunnat jobba och börjat jobba lite senare eller tagit ledigt just för att en hantverkare ska komma...

Fan vad jag hatar sånt här!




Kommentarer
Postat av: Magnus

Ja, jag med ogillar sånt! Snickare, elektriker, rörpulare mfl. Ska dom komma klockan 9, om det är den utsatta tiden, så ska dom fan vara där klockan 9.

2010-06-20 @ 11:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0