Chokladbollar

Tänk att man kan sakna en människa efter så kort stund ifrån varandra... Nu är det inte så länge tills Magnus är hemma, jag ska överfalla honom med massa pussar och mys ;) Han lär vara trött, lika trött som jag så det blir kanske lite fika och sen sängen och imorgon blir det tametusan sovmorgon! Ska bli skönt!

Vi tog oss faktiskt en powernap förut, jag och vovvarna. Mamma ringde mig mitt i och vi pratade ett tag sen var det svårt att somna om men det gick. Välbehövligt! Magnus ringde också på sin rast en kortis, ville bara säga hej <3
Då jag vaknade var jag fruktansvärt sugen på chokladbollar så slängde ihop några bollar och guuu så gott de va!
Tänkte jag skulle ut och traska av mig dom nu om en stund...

Grabbarna var nära att ryka ihop förut, eller ja de hade gjort de om jag inte satt ett galler imellan dom. Hatar när det blir så, jag blir aldeless skakis! Det är så hemskt att se dom slåss men som tur är händer det väldigt väldigt sällan! Kan vara så att Lillan är i löpartagen nu och då är de inte speciellt bra kompisar grabbarna här...

Ne om jag skulle ta en sväng kanske...

Kommentarer
Postat av: Magnus

Go du är älskling! Saknar väl dig med ska du veta :) Pussas på dig

2010-06-21 @ 15:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0