Hejhopp!

Länge sen jag skrev som vanligt. Här har väl inte hänt så mycket, vi jobbar och står i vilket är underbart! Sommaren är här och den riktiga värmen är så efterlängtad!

Nått som inte är lika underbart är att Magnus inte fått nån lön från sitt förra jobb som gick i konkurs... Det fick han inte förra månaden heller men blev lovad det nu. Blir så arg! Vi fick 400:- över efter att betalat räkningarna, fick skjuta upp en halv räkning för att ha matpengar. Kul i Juli månad!! NEJ!

I Fredags fick vi ett litet paket hem som värmde gott i hjärtat, ett paket från svärmor med läsning för oss båda, choklad och en slant till mat och lite "guldkant" på helgen. Hur gulligt är inte det!? :)




Det är inte första gången svärmor skickar oss paket med myspys i. Jag har världens bästa svärmor jag, så himla omtänksam och go!


Ne ska ta och borsta gaddarna och sen hoppa i säng, upp med tuppen imorgon.


Natti

Kommentarer
Postat av: Andrea

Och jag har världens bästa mamma! Hon är bra snäll hon! Hoppas det ordnar sig för er med pengarna. kram

2010-07-06 @ 22:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0