Torsdag

Vid den här tiden brukar jag slita som ett djur på jobbet men inte idag ;)
Jobbade dag idag och ska göra det imorgon med för min kära chef är iväg på konferans. Riktigt skönt att kunna spendera kvällen hemma och framförallt kunna laga och äta middag tillsammans :) Annars ses vi bara på morgonen innan Magnus går till jobbet och då jag kommer hem på kvällen, ibland har vi tur och ses 10-30 minuter då jag precis ska iväg och jobba om Magnus slutar tidigare någon dag, men men, vi tar vara på tiden tillsammans på helgerna och tar igen oss lite.

Idag åt vi potatis och löksoppa (hade inte purjolök hemma men de blev bra ändå) med ugnsrostade vitlöksbaguetter. En riktig hit faktiskt :)

Försökte ta en powernap innan jag började med middagen, inte helt lätt då två stora busar vill upp och lägga sig på mig och gosa en varsin gång medans den andra ska slicka en i ansikte :) Lyckades nog somna 1 sek eller 2 ändå innan det var dags att börja med middagen.


Igår fick jag en sån fruktansvärd huvudvärk då jag var på jobbet och då jag kom hem busade och gosade jag lite med hundarna (och Magnus :) ) en liten stund sen tog en värktablett och sen bums i säng.

Blir nog lika tidig kväll ikväll för mig igen, uppe med tuppen imorgon igen och jobba och sen är det HEEEELG :)


hejvejs

Kommentarer
Postat av: Magnus

Ja, Tina var lite trötter hon :) Baggisarna o soppen va Gör gött! Ska faktiskt hem o äta lite sopprester nu :) Kyss&kläm

2010-01-22 @ 12:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0