Söndag

Hejhej!

Jobb som vanligt idag 6.30-14.

Kände mig bra i benet idag men då jag hade varit på jobbet en stund började det ila och hugga igen... Nu ilar och hugger det från insida/baksida lår och ner mot knät men inte i knät. Blä blä men nu är jag hemma och hoppas det ger med sig i veckan då jag bara har 4,5 timmes pass. Jag tror som sagt fortfarande på att det är en överansträngning. Var rädd att jag skulle behöva jobba kväll också eftersom jag fick hoppa in för samma person i Fredags men hon hade visst piggnat till som tur är!

Det var mysigt med film och popcorn igår, trodde inte jag skulle orka se båda men var riktigt pigg då vi sett första filmen så vi såg den andra också. Jag var fortfarande pigg då jag la mig och trodde inte jag skulle somna men somnade fort ändå. Då jag vaknade kände jag mig lika pigg men samtidigt kändes det som att jag inte sovit en blund. Drömde konstigt och hemskt, en blandning av Wallander filmen vi såg igår och något annat som jag inte längre minns.

Natten till Lördag var också en jobbig natt då jag drömde om jobbet. Jag stekte kycklingwok hela natten tror jag (!!!) :S

Fan jag hatar att drömma såna drömmar. Såna drömde jag ofta då man jobbade på donken, drömde att jag stod i köket och gjorde inget annat en chees och de tog hela tiden slut. Drömde jag att jag stod i kassan tog kön aldrig slut trotts att klockan för länge sen hade slagt 03. Såna typiska jobb-stress-drömmar...

Någon som haft någon liknade dröm om jobbet? Berätta!?
Kanske du syster klipp och klippt och klippt men aldrig blivit klar!? Marielle kanske har stått och brett mackor i evigheter!? Ja vad vet jag, berätta!? :)


Båda filmerna var iaf jättebra och jag rekomenderar dem båda :)




Popcorn & Bubbelvatten till filmerna :)

Ja ne tror jag ska prova göra någon nytta nu, får se vad jag lyckas åstakomma.

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Martin

hehe vad äcklig ni är..exakt de filmerna såg vi i lördags :P först wallander sen göran..hehe och för första gången kan jag presentera alexander ahl och "anal" :D

i wallander filmen, fattade ni varför hon gjorde som gon gjorde? varför hon kidnappade mm?

förresten cheescaken där, ser ut som mitt recept :P

ha de bra så hörs vi

2010-01-25 @ 02:10:25
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: linn

haha, om man somnar med en dator i knat kan risken vara att man vaknar sjalv av att man drar fingrarna over tangentbordet som att de vore varor i en matbutik, och sedan fraga kunde om den vill ha en pase, och vad summan blir, och sedan avlsuta med tack ha en trevlig dag!

detta hande mig i norge haha!!!!

2010-01-25 @ 16:47:54
URL: http://hugosresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0