Onsdag

Hejhej!

Idag har jag nog inte så mycket vettigt att komma med.

Igår då jag kom hem från jobbet pratade jag med Sandra, vi pratade nog närmare en timma. Så skönt att få prata av sig lite, vi kan verkligen prata om ALLT! Alltid lika trevligt! Tänker på dig massor!

Eftersom jag pratade med Sandra missade jag Paradise Hotel som vi följer slavisk men det gjorde mig inget att jag missade för jag har precis sett det på webbtv. Magnus såg det däremot igår och kunde så klart inte hålla sig från att berätta nästan ALLA smaskiga detaljer så de var inte så spännande som de borde ha varit då jag väl såg det :P



Ni som föjler, vem tycker du är en värdig vinnare?

Ne nu ska jag ta en dusch, äta lite lunch och sen ska jag prova röja lite här.

Ha en trevlig Onsdag!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag ser också på Paradise..Det är ju egentligen riktig skräptv, men har man väl börjat är det svårt att sluta. Alla som är med är ju ganska "risiga" människor, lättfotade.. Men om jag ska välja så hoppas jag nog att Greta vinner.

2010-01-27 @ 13:49:09
Postat av: Magnus

Ja... men det var så spännande så jag var tvungen att berätta ju. Jag ville ju att Katja skulle vinna, nu finns ju hon inte kvar... Ser helst att Christoffer står som vinnare... Han hånglade ju trots allt med alla brudar i poolen igår, strulade med Greta efter det och sen låg han med Erika... Dessutom har han gett bort sin klocka till Annelie, så han behöver en slant så han kan köpa en ny =) kyssar

2010-01-27 @ 16:10:32
Postat av: Tina

Magnus: Ja stackars Annelie! Men det är ju ett spel så han är ju tvungen att göra sig "vän" med alla tjejer ;) Får se om han får tillbaka sin klocka eller om han har råd att köpa en ny ;) Kyssar

2010-01-27 @ 22:24:54
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/
Postat av: Farmor

Tycker dom är snuskputtar allihop :-))))låg moral har dom.. Kanske skulle jag hålla en slant på Greta...verkar iaf mest vettig...



Kramas

2010-01-31 @ 18:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0