Måndag

Jag klev upp som vanlig med Magnus imorse. Då han gått ca 7.50 rastade jag hundarna och gav dem frukost och efter det tog jag en lång skön dusch. Älskar att duscha, så skönt att få pyssla om sig lite med peeling, ansiktsmask och raka benen, det är som SPA för mig. Sen har jag klätt på mig och fixat mig och har nyss ätit.

Idag skiner till och med solen och himlen är nästan helt blå. Jag kan faktiskt inte minnas när det var en sån här dag sist, det har bara varit så grått och trist! (Oj de rimma visst :P)
Men jag tänker faktiskt inte gå ut i onödan tyvärr, än så länge är benet bra men får jag för mig och gå ut och ta en långpromenad är det nog inte lika bra längre. Funderar på om jag ska möta Magnus då han slutar så de får räcka. Ska ju faktiskt gå till och från jobbet sen också och jobba så då lär jag få ont igen.

Igår då vi la oss skulle vi kika på filmen 2012. Jag hann inte se många minuter innan jag slocknade, jag gjorde mitt bästa för att hålla mig vaken och att få massage samtidigt gjorde mig inte direkt piggare så jag sa godnatt och somnade. Men jag klagar inte för de, massage är ju skönt och mysigt :)

Ne nu ska jag prova göra någon nytta :)

Ha en bra Måndag!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Kanske du ska ta å kolla knät på riktigt och berätta då att det finns gott om Artrit i släkten och att det ofta är knäna som får stryka på foten på min sida av släkten i alla fall, det är ju bra om du får nått som kanske kan stoppa förloppet redan innan det skjuter iväg! Be att få en remiss på en Reumatikeravdelning så får dom ställa diagnos... Ja jag antar ju då att du vill att knäna ska hålla ett bra tag till :)



Fina recept gumman lilla... ska nog skaffa en rejäl stavmixer så går det fort och lätt att vispa till en såndäringa Chejskake :o)



Puss & Kram



Pappalito :o)

2010-01-25 @ 22:50:01
Postat av: Tina

Pappa: Ja kanske de men nu börjar det bli bra och det har ju gjort ont i hela benet. Men men jag kanske är tvungen i framtiden.. :(



Tack tack :) Ni får komma hit så kan ni få massor med Cheescake, så mycket ni vill!! ;)



Puss och kram

2010-01-27 @ 11:31:18
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0