Lördag

Smög mig upp imorse, (eller ja kl 10) tog en dusch och fixade lite iköket innan jag gick för att väcka de andra. Magnus brukar alltid hinna vakna innan jag hinner upp men nu sov han så djup så.

Vi åt en rejäl och mysig frukost med the, baguette med sallad och ost och kokta ägg.

Det blev ingen tur i skogen eftersom det inte fanns någon bensin i bilen :( Jag och Sigge tog istället en timmas lång promenad med bus med "Bollen". Han råkade visst bita sig i tungan på hemvägen men det slutade blöda ganska fort som tur va. Jag fick lite ont i knät då vi var ute och ny har det gått ut i hela benet... Ska ta en värktablett nu och hoppas på att det bara beror på överansträngning med tanke på gårdagens arbetspass.

Resten av dagen blir nog mest slapp, pyssel och mys här hemma.

Hur blir eran Lördag?

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Det lät som en mysig dag! Puss å kram

2010-01-23 @ 17:11:18
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0