Älgstek

Blev inte mycket pyssel här hemma idag inte, fick så ont att jag blev tvungen att gå upp och lägga mig med benet i högläge. Magnus stoppade om mig och slog på Hundcoachen DVDn och där låg jag tills det började knorra i magen.
Hade fortfarande ont men kunde iaf gå utan att halta som jag gjorde innan. Hoppas det är bra tills imorgon då det blir jobb igen!

Till middag blev det ugnsrostad potatis, morot och lök med älgstek och pepparsås. Riktigt mumma och ganska lyxig middag för att vara detta hushåll vid denna tidpunkten på månaden men vi hade allt hemma :)
Till efterrätt letade jag fram cheescaken som jag gjorde för ett tag sen :)






Cheescaken ser lite tråkig ut naturell men god var den :)

Snart ska vi poppa lite popcorn och mysa ner oss i soffan och kika lite film.


Hoppas ni får en trevlig Lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Vi har hängt upp lite tavlor och plockat undan efter ommöbleringen och tapetseringen, försökt få Jonna att städa sitt rum... alla barbie sakerna låg utspridda över HELA golvet!!! Va god maten såg ut! Cheescake har jag aldrig ätit... Puss å kram

2010-01-23 @ 20:57:27
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/
Postat av: Farmor

Ser jätteläckert ut tror säkert det var bättre än på krogen...Hoppas du blir av smärtan i benet du kanske har överansträngt dig när du går och står mycket...

Kram på er..

2010-01-23 @ 22:37:44
Postat av: Thomas

Jävla unge.... man ska INTE läsa dina bloggar då man är tom i magen... attans va gott det såg ut :o) Lyxmiddag.. Javisst :o)



Hoppas knät bättrar på sig, mina är ganska kassa just nu oxå men jag tror det är i spåren av stress om jobbet o.s.v... men men det ger sig vad det lider :o)



Nu ska jag strax åka och skjutsa färdigfestade damer, en arbetskompis som jag erbjöd vara svarttaxi åt då dom bor i Bålsta och dit är det 6 mil från stans så taxi är ganska otänkbart då... dom skulle hämtas upp 03.15 så det är en stund dit men jag måste tippa i soppa i jullen innan oxå så!



Jag älskar i alla fall dig lillfis

Puss & Kram



Pappski

2010-01-24 @ 01:01:41
Postat av: Johanna

Tusan va gott det där såg ut!

2010-01-24 @ 10:27:59
URL: http://skogul.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Du är makalös på att få till det! Jag är övertygad att du skulle få till en lyxmåltid av några gamla skosulor!

2010-01-24 @ 18:33:56
Postat av: Tina

Pappa: Hehe jasså inte :) Då ni kommer hit ska jag laga till något gott åt er :)



Det känns inget i knät längre bara insida/baksida lår :S Ja och jag har ju tyvärr ärvt dina knän :P



Aha va snäll du är som är uppe och kör damer mitt i natten :)



Saknar dig pappsen ska du veta!



Puss & Kram, Love you <3



Svärmor: Tack tack söta du :)

2010-01-24 @ 19:28:35
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0