Tisdag

Nu var det ett tag sen jag skrev men jag knappt suttit vid datorn, har haft fullt upp med annat.

Jag håller på och tvättar för fullt och tänkte jag skulle se de två avsnitten av Paradise Hotel som vi missade igår men de verkar inte ha lagt in de på tv6play.

Riktigt kallt har det varit och hörde att det var -34 grader där uppe som kallast min så kallt har inte vi haft det. Snöat har de gjort också och här är de ute och plogar för kanske 3:e gången i vinter. Här kan de verkligen inte dehär med plogning, det är som att de får en chock då snön kommer. Va!? Kommer de snö i år också, kanske man skulle ha plogat då!?

Ja så mycket mer hade jag inte att komma med, ska tvätta nu fram till 11 och sen ska jag ta en dusch och sen äta lite lunch. Efter de ska jag nog sätta mig och sy lite tror jag. 14.30 är det personalmöte så jag går hemifrån 14 och sen blir de jobb så hoppas jag hinner träffa Magnus lite innan jag börjar.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Du hann ju träffa mig ju älskling =)

2010-02-02 @ 18:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0