Lördag

Halloj!

Sitter här och har precis fått i mig lite middag, blev spenatsoppa som jag kokade ihop på jobbet i Torsdags, tog med mig två lådor hem eftersom jag visste jag skulle vara ensam ett par dagar. Jo det är så att Magnus (och Chippen) är påväg upp nu för att fira Andrea som fyllt 30 år. Jag kunde inte följa med då våra scheman krockade ganska precis men huvudsaken han fick iväg och fira syster också får han ju kika på deras hus. Han jobbade idag 7-15 och redan då klockan var 15.30 var han påväg, bara hem och duscha och packa in i bilen. Usch, alltid lika jobbigt att säga hejdå tycker jag speciellt om man är den som blir ifrånåkt. Kanske lite mesig men en tår kom det allt.

Ska snart ut på en promenad med de andra två ensamsingarna här sen ska jag försöka se någon film innan det är dags för sängen, om jag ids att sitta still själv. Eller ja jag har ju Sigge och Lillan som tur är, vi ska nog få de mysigt vi också, krypa upp i soffan alla tre :)

Ne som sagt ut en vända nu sen får vi se vad som händer, isäng tidigt iaf eftersom de blir jobb för min del imorgon.


Hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Anette

Tack :) Det är som telefonist. Känns bra!

2010-08-29 @ 23:09:22
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/
Postat av: Mangis

Du får lov att skriva ett nytt inlägg snart älskling =)

2010-09-14 @ 13:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0