Det snöar :)

Det snöade hela dagen igår men knappt så man såg flingorna som hon från himlen. I morse var de inte heller stora men nu, NU ser det ut som riktig SNÖ :)
Jag ska strax promenera iväg till jobbet, utan musik :( Har börjat använda Magnus MP3 men igår då jag gick till jobbet ville den inte gå igång, provade ladda den idag men då ville den inte heller starta. Som tur var visste jag att jag hade sett kvittot med garantin någonstans och hittade den på en gång. Den är köpt i Mars 08 på Clas Ohlson i Östersund så vi hinner få en ny om vi lämnar in den nästa gång vi är upp i jul. Lite kul att jag visste vart ett kvitto som inte är från "min tid" fanns :P
Ne nu är det lite bråttom :P
Hejhej

Kommentarer
Postat av: Magnus

Vilka vulgära ord du använder... snnnn... kan inte säga det själv. Sluta med såna svordommar... snnnnnn... näe... uscha... Ses när de blir sommar igen! Love ya! Kyssar

2009-11-05 @ 19:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0