då var det klippt

Ja då var gräset klippt, det var det redan vid 11 :)



Tog en bild då jag krattat ihop allt gräs. Ingen snygg gräsmatta vi har och det är lite ojämt här och var men det är inte lätt att få det snyggt med en handjagare (handtralla xD) men kortare vart det. Man ser även vårat lilla äppelträd som inte blommat ut lika mycket som grannarnas än :P Har en baksida också men orkar inte klippa där idag tror jag.. Me lite trädgård har vi ju iaf :) Ca 5*4 m på framsidan och lite mindre på baksidan.
 Usch nu har jag huvudvärk, dålig på att dricka vatten då det är varmt!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Du har varit jätte duktig idag älskling, både med hundar och med gräsmattan =) Bry dig inte om vad den där tanten sade, hon har förmodligen ingen koll alls på hur man uppfostrar en hund. Helt klart så måste man markera att det inte är okej att låta hunden skälla på andra hundar. Älskar dig! Kyssar

2009-05-25 @ 18:08:20
Postat av: Farmor

Ser ju ut som ni har det riktigt fint...

välskött iaf...

kram

2009-05-25 @ 18:47:58
URL: http://jagenq.blogg.se/
Postat av: Martin

dags för en uppdatering snart tycker jag :)

2009-05-26 @ 19:14:29
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Jag tycker du har gjort det superfint! Dessutom är du ju så duktig i allt du gör! Jag blev jätteimponerad av bilden på kylskåpet. Hade själv inte städat detta på länge så jag satt där och skämdes. Det är inte vanligt att de i din ålder bakar och kokar egen sylt! Du kan verkligen trolla och koka soppa på en spik! Men nu skall du se att allting har vänt sig till er fördel. Nu har ni arbeten som ni trivs med och löner som kommer varje månad.... Jag beundrar er!

2009-05-28 @ 11:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0