Sista dagen på BK

Idag är det sista dagen för mig på BK, kanske inte för alltid men iaf ett tag. Imorgon börjar jag jobba på restauragen på ICA Lagret och ska jobba där i sommar iaf. Mitt sommar schema börjar inte förrens v.26 men har upplärning nu till en början plus att de hade lite problem med personal så hon sa att jag kommer få jobba en del :D
 Upplärning nästa vecka då, kommer att gå bredvid någon måndag-onsdag och vi hoppas på att jag ska kunna gå själv torsdag och fredag. Till helgen är jag LEDIG (!!!!) vad jag vet iaf, hoppas! Min andra lediga helg sen jag började den 12 Januari...

Den 9onde helgen sökte jag ledigt för att åka upp (till Jämtland) helgen 13,14 & 15 marsmoch nu är jag inne på den 16e helgen, alltså 7 veckor sen jag hade en ledig helg...

Magnus är också ledig till helgen som tur är, annars hade jag tvingat honom :P Jag föreslog att vi skulle ta bilen och hundarna och leta reda på någon liten, mysig sjö som vi han åka till, ta med kastspöt och något ätbart och vara ute och mysa hela dan. Kanske tillochmed bada :) Ajja än så länge bara mitt drömmande, får se hur de blir, vet inte om man törs höra med grannen om han vet om nått ställe för då lär väl han vilja följa med och skogsmulla och det vill inte jag!!!

Hoppas det blir av att vi hittar nått ställe och att vi åker och att det blir finväder!

Åh jag är verkligen hur pysselsjuk som helst! Vill göra allt, sy måla, fixa, pyssla, pyssla, pyssla m.m. blir tokig av kliandet i fingrarna och alla tankar och idéer som snurran runt i huvudet, ibland har jag tillochmed svårt at sova för jag tänker så mycket! Ja, hör och häpna, jag kan faktiskt tänka ;)

Ajja men den tråkiga sanningen är den att det finns så mycket annat man måste göra på dagarna så tiden finns knappt och dessutom är vi luspanka :( Ajja nån dag nån gång i framtiden lär det ju finnas tid och pengar..

Ne ska fixa lite innan jag sätter mig på cykeln, jobbar 16-00 och kommer hem tidigast 00.30. Igår jobbade jag samma pass och då var jag nog hemma vid den tiden. Något jag kom på igår va att jag inte kommer få mycket sömn inatt då jag börjar jobba 7 imorgon bitti men men jag är iaf himla laddad och glad för det nya jobbet :D Inget är sämre än BK! Alltså inget fel alls på folket är eller BK i sig men ja.. Chefen kan jag inte med... Konstigt att han dagen efter jag sa att jag fått ett annat jobb, blev himla trevlig helt plötsligt! MUPP!!!!

Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Vilket lycka för dig att du fått nytt jobb! Det blir säkert jättebra! Jag tycker att du är superduktig Tina!

2009-05-03 @ 15:30:52
Postat av: Farmor

Grattis till nya jobbet hoppas det ger dig mer än på Burger...kram

2009-05-04 @ 09:47:41
URL: http://jagenq.blogg.se/
Postat av: Magnus

Nja... jag är ju förkyld nu älskling. Och på fredag så lovade smhi att det bara skulle vara 15grader varmt. Uscha... vi får pälsa på oss och hålla oss inomhus istället. Älskar dig! Kyssar

2009-05-04 @ 20:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0