Hurthurt...

som i hurtig..

Idag är jag ledig, upp och åt frulle med älskling och jag och Chippen promenerade med honom till jobbet. Kl 9 tog jag handjagaren och tog en sväng på framsidan och krattade ihop allt och slängde i en sopsäck. Rensade det värsta i rabatten med, kommer ändå inte ha råd att plantera nå fint där så det var inte så noga.. Ska se om jag orkar ta tag i "rabatten" på baksidan någon dag också, inte så sugen idag för det är inte ens väder, ser ut att kunna regna vilken sekund som helst och det är bara 9,5 plus ute :(

Känner mig lite duktig iaf som tog tag i det de första jag gjorde. Får se om duktigheten håller i sig under dan.

Nu kurrar magen, ska snart ringa och höra om älsk kommer hem på lunch idag. Är han kontorsnisse idag så finns det en chans att han gör det iaf. Hoppas, hoppas hoppas!

Fick ett mejl från chefen nyss om fler tider:


21:a 7-11
24:e 7-14,30 (gå brevid Helene och lära dig helgjobbet).
26:e personalmöte 14-16
 28:e 7-14,30
29:e 7-14,30

Skönt med några dars ledighet :P Vill inte höra av mig till BK och höra om de har några tider heller för vill ju kunna rycka in om det behövs! Har ju vart en del sjuklingar sista tiden så vill finnas där.

Skönt att kunna vara hemma med vovvarna också, dom som vart ensamma ca 7 timmar varje dag då jag jobbat :(

Ne ska ringa skrutt nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0