Friskvårdsbidrag

Idag har jag fått gjort massa nytt på jobbet, stått i kassa och fått gjort andra saker än att diska :) Cyklade så fort jag kunde imorse för jag stack lite sent hemifrån, tar ju bara 5 minuter men ja kom i tid iaf. När jag kom dit fick jag ta kort för passerkort, hua va stygg jag blev, jag som var så rosig om kinderna som precis vart ut och cyklat i regnet :P ajja.. Vände ändå kortet åt fel håll i hållaren sen :p

Fick även veta att vi får 2000:- i friskvårdsbidrag varje år :D Så nästa gång jag är på maserhallen ska jag be om ett kvitto som jag sen lämnar in på jobbet och då får jag pengarna in på kontot vid nästa inbetalning ;) Skulle inte vara helt fel vi som är så panka.. Man kunde ju lägga pengar på annat som massage och spa men jag behöver kontanter nu..

Älskling har varit hemma och vart sjuk idag stackarn, ont i hals, öron och är snorig :(

Ne nu ska jag göra nått åt min skjorta.. Den hade gått sönder lite innan i en söm som var lagad med nål och tråd och idag gick den upp så det ska jag laga. Frågade om jag skulle laga det och även om jag fick prova sy in den och hon sa att jag fick göra vad jag ville med den så jag ska prova :P Passa på då syfräsen ändå står uppe :) Kommer ändå inte få någon ny skjorta på ett tag, hon har beställt efter massor för länge sen men dom var restade så hon vet inte om hon kommer får några nya förrens i höst då de ska få nya uniformer.

Trevlig kväll :)


Kommentarer
Postat av: Farmor

vad kul det låter om det nya jobbet säkert så mycket bättre än det förra och det med friskvårdspengar är ju inte dåligt...hoppas Magnus piggar på sig...

kram

2009-05-05 @ 23:48:22
URL: http://jagenq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0