Äntligen helg!

Fy vad trött jag är! Imorgon ska vi sova lääänge! Ska bli skönt att slippa vakna av en väckarklocka! Helgen som var sov vi till 10.30 och till 9.30, det är sovmorgon det ;)

Tycker verkligen om att jobba såhär vardagar dagtid! Man uppskattar sin ledighet på ett helt annat sätt och verkligen tar vara på den! På dehär två veckorna har jag jobbat ihop mer pengar än vad jag jobbade ihop på BK på 1 månad. Skönt skönt! Nu måste jag bara få ordning på sömnen, har max sovit 5 timmar per natt denna vecka. Har tänkt jag skulle ha tagit en powernap varje dag då jag kommit hem men det har funnit så mkt annat att göra så har inte blitt av. Ne i helgen ska jag vila och sen ska det bli ordning så jag är pigg till nästa vecka:)
Min chef har varit/är på hälsoresa i Portugal denna vecka så vet inte hur det kommer se ut nästa vecka, hon kommer hem på söndag så på måndag får jag nog veta om det blir nå jobb till veckan. Skulle gissa på att jag ska få lära mig kväll och ev. helg annars får jag nog bara rycka in då någon är sjuk.

 Nog pratat om jobb, nu är det ju helg!! Åh ni kanske tycker jag är fjantig som daltar om helg men fan va underbart det är med helg! Kanske svårt att förstå hur glad jag är men det är faktiskt min 3e lediga helg sen jag började på BK den 12 Januari *Wiiiii*

Ikväll ska vi kika på Talang, funderar på om jag ska slänga ihop nått gott om vi har nått hemma, men en budgetsockerkaka finns det nog till ;) Efter Talang och kvälls-kiss-promenaden blir det bums i säng, iaf för min del *gäsp*

Ska bli så skönt att få vara hemma med hundarna 24/7 också, värsta jag vet är att lämna dom sjävla då vi jobbar, oroar mig för dom (och för våran inredning) hela tiden. Ska bli skönt att få lite mer tid till uppfostran och motion, hinner ju med det då man jobbar också men inte lika mycket som man vill. Fint väder i helgen skulle sitta fint med, ser ganska lovande ut för tillfället med klarblå himmel och 12 plus i skuggan nu.

Usch! Säkert görtråkigt inlägg men men..

Ne ska prova baka ihop nå gott nu, Talang börjar ju snart :P Krypa upp i soffan med älskling, lite te och sockerkaka skulle sitta fint  de ;)

Lillasysters födelsedag idag, hela 17 år!

Vad hon ska få av mig vet jag inte, har ett tag till att fundera, inte det lättaste med tråkekonomi heller.. men men..

Förresten lärde jag Lillan "ligg" igår ;) Grabbarna lärde sig ju det för lääänge sen men Lillan,ja hon är ju lilla Lillan ;)

Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Anette

tack så mycket :) gratta systern din från mig!

2009-05-15 @ 20:27:43
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja där ser man. Jag garttade min lillasyster igår på hennes 17 årsdag. Och idag fyller My 17. ! dag mellan de tjejerna. Hoppas att ni har det bra. Kram Millan & Thompa. Hälsa gubben din.

2009-05-15 @ 23:16:59
Postat av: Magnus

Synd att det blev mulet idag när vi är lediga älskling.15 grader ute bara också, men vi får försöka hitta på något trevligt ändå. Du får följa med upp till kontoret en sväng kanske =) Älskar dig! Kyssar i massor

2009-05-16 @ 11:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0