1 år tillsammans

Idag har jag och Magnus varit tillsammans i 1 år :)
Hur vi har firat!? Ja hade vi haft pengar hade vi ju åtminstonde kostat på restaurang och bio eller något liknande men med 0:- på bådas konto är det inte att tänka på :P

Började dagen med att vakna upp kl 05.30 för att iväg och jobba. Att gå upp och kramas med Magnus 10 minuter innan jag ska iväg är ett måste och så även idag.

Dagen på jobbet gick bra, klarade de sista 2,5 timmarna alldeless själv :) Nu kan jag klara mig själv på en söndag iaf! Vad jag vet iaf, kanske får ett samtal imorgon om att stället brunnit ner eller något liknande men än så länge känns det bra ;)

Då jag kom hem var Magnus i princip nyvaken eller han hade varit vaken i 2,5 timma iaf :P Vi satt oss ute och solade på framsidan en sväng sen ut på baksidan i skuggan en sväng, sen middag, himla lättlagad. Tog med moussaka, sallad och tzatziki från jobbet, lite lyx såhär på 1 årsdagen :)

Ja så himla mycket mer har vi inte gjort, pussats och kramats massa såklart, precis som alla andra dar och nu ska vi snart krypa ner och kika på My best friend´s girl.

Det gör inte så mycket att vi inte kunnat göra något speciellt idag, vi ska fira i efterskott en dag då vi har råd att unna oss något. Jag är glad så länge jag får vara i Magnus närhet och så länge Magnus är min och jag är hans är jag världens lyckligaste!


Här var vi nykära och lika kär är jag än idag, om inte mer!


Detta skrev jag i min blogg den 13 Juli 08. Så sant, kändes så redan då, känner så idag och kommer för alltid känna så!

"Magnus du är de absolut bästa som hänt mig! Har känts så himla bra från första början, mår så bra i ditt sällskap och kan verkligen vara mig själv. Vet att vi inte kännt varann särskilt länge men de känns som längre och de känns verkligen rätt! Dagen då "Jag älskar dig" plötsligt dök upp i mitt huvud utan att ens tänka, visste jag att du va den rätta, att det är dig jag vill leva resten av mitt liv med!

Jag tror på oss och ser verkligen en framtid med dig, jag älskar dig <3 "



Jag älskar dig av hela mitt hjärta Magnus!

I love you today, tomorrow & forever <3



Ne nu ska vi mysa ner oss under täcket och kika film!



Natti

Kommentarer
Postat av: Magnus

Nawww... vad sött skrivet älskling! Älskar dig jätte mycket! Ja, nu ska vi mysa ner oss under täcket och kika lite film! Älskar dig! Kyssar

2009-05-24 @ 20:28:19
Postat av: Farmor

Grattis till 1-årsdagen...hoppas lyckan håller i sig i evigheter...kram på er

2009-05-25 @ 01:22:07
URL: http://jagenq.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Tjo!



Grattis även från oss då, som du ser så rullar tiden iväg, snart är det 10 år och du har häcken full i ungar, hus, volvo och ja... hundarna har ni ju fixat redan :)



Hoppas det ordnar sig med ekonomin i alla fall, så ni slipper samla tomglas i alla fall :o)



Älskar dig vännen



Kram

Pappsen

2009-05-25 @ 13:15:08
Postat av: Martin

Grattis! vi har 3 månader imorgon :D

2009-05-25 @ 22:06:07
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0