Vilken helg

Nu har jag jobbar den 7e helgen i rad sen jag började vilket egentligen inte är laglit eller vad man ska säga.. men men jag behöver pengarna.. Tur man inte känner några här för då spelar det ju ingen roll om man jobbar helg, kommer bli himla tråkigt då Magnus får jobb och om han är ledig på helgerna :( men men jag ska ta mig från BK så fort jag bara kan! Nån i Borlänge som vill anställa mig på heltid???

Ja nog märks det allt att Vasaloppet varit och att det är sportlov.. hua.. inte kul med konstant rusch från 12-15.30.. halvlugnt en stund och sen rusch mellan 16-20 :P men men skönt att få göra nått iaf, tiden går fortare då, bättre än att bara stå! Vi sålde för 14000:- på 1 timma. pju, ja jag hoppas det är vanlig måndag imorgon eller ja de spelar ingen roll, jobbar ändå bara 11.30-14.30 sen ledig 1 eller 2 dar. Skööönt!

Jobbade bara 31 timmar denna vecka, var schemalagd mer men har ju fått gå hem tidagare så många ggr så det har försvunnit massa timmar :( ajja blir ju lite pengar iaf.. fick sluta tidigare idag med och det var himla skönt!

Snart ska jag göra iordning te och bullar, enda fikat vi har, inte ens en hårdbrösmörgås har vi men ska baka bröd så fort jag har tid, imorgon kanske.

Kommentarer
Postat av: Martin

Ja det var gott..iaf det lilla jag smakat :P

Blir mer fredag :D

Bakar du nått nu för tiden?

Ha de

2009-03-02 @ 21:25:52
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0