Jag önskar att jag kunde säga att jag är lycklig..

Kanske dags för lite update men har egentligen ingen lust och egentligen ingenting att skriva om..

Lite småless på allt och väntar bara på att det ska vända.. måste ta tag i saker, ta tag i mig själv, man kan säga att jag är en enda röra... Måste få ordning, ta tag i saker, en sak i taget..

Imorgon ska jag iväg till vårdcentralen igen och se om det är som det ska med såret, kl 8 ska jag vara där. Sen ska jag jobba 16-20. Har fått så himla lite timmar denna vecka, hur har han tänkt man ska överleva!? Hade 16 timmar först men nu har jag fått tagit på mig extra som tur är så nu är jag väl uppe i 24 ca, 10 timmar mindre än vad jag fått tidigare..

Nanna har gått och blitt sjuk oxå :( Hon har legat hela dan, inte alls lik henne. Fattas väl bara att hon ska gå coh dö oxå.. hoppas verkligen hon blir bättre och att detta kan ha med dräktigheten att göra.

De andra vildarna mår bra och jag håller på att ladda för fullt för att frissera både mig och Lillan. Jag ska klippa Lillan för första gången och Magnus ska få hjälpa mig och färga min utväxt. Sista gången nu sen tänkte jag bli blond igen, saknar mitt blonda hår som bara den!

Idag har jag beställt månadslinser på lensway oxå. Har haft 1dagslinser nu sen efter studenten eftersom jag fick nå virus i ögonen. Men nu tänkte jag prova månadslinser igen för de skiljer sjukt mkt i pris. 3 månader med 1dagslinser kostar ca 1200 kr och 3 månader med månadslinser kostar ca 500 kr.

Lite bilder kanske..


Lillan kan ha toffs nu, är hon inte söt?


Chippen vilar huvet i Magnus foppatoffel och så här flurig ser Lillan ut utan toffs :P


En morgon vaknade jag men något hårigt under kudden


Tittut - En liten Lillan :)


Magnus och alla 3 vovvar i soffan - Får min "lilla" rumpa oxå plats här tro!?


Brakfrukost häromdagen, var länge sen en frukost här innehöll så många valmöjligheter.


Taco"pajen" häromdan, en aning misslyckad, men ätbar va den, var dock inte ett dugg lik en paj :P


Fruktsallad innehållande apelsin, kiwi, banann & en klick vaniljvisp. Skulle banne mig kunna äta fruktsallad till både frukost, lunch & middag, så himla gott!!!


Då jag gick till jobbet igår såg jag dehär, en lastbil som stannat för släpet eller vad man nu kallar det hållit på att lossna, det syns ganska väl. Min pappa jobbar för detta företag btw, dock han är ingen lastbilschaffis.


Lyckades få till ett inlägg iaf..

Vart tog våren vägen förresten!? Vill ha sommar NU!








Kommentarer
Postat av: MAgnus

Klart du skulle fått plats där älskling!! Finns alltid plats för dig! Älskar dig Tina

2009-03-25 @ 00:25:02
Postat av: Malin Svensson



BARA ETT TIPS



Jag har hittat en ny sida som är superenkel att samla poäng på och det behövs inte alls mycket för att du ska få hem ditt presentkort! I jämförelse med bland annat gratisbio, gratiskläder, gratismode, gratissajt osv så är denna sidan oerhört generös.



Passa på att bli medlem nu när sidan knappt har några medlemmar! Då är det ännu lättare för dig att få presentkort och vinna i deras tävling, jag har redan samlat ihop till ett på H&M och jag blev medlem igår. :) Här: http://www.freestreet.se/?r=147

2009-03-25 @ 09:40:00
URL: http://Http://MalinSvenssoon.blogg.se
Postat av: Farmor

Gud så söt Lillan är...ett riktigt hundtroll...:-)

Hoppas du mår bättre nu och att såret i baken läker som det skall...synd att du inte får så mycket timmar på jobbet..jag började jobba igår så jag hoppas jag kan hålla mig på benen...

kram på er...

2009-03-25 @ 09:41:42
URL: http://jagenq.blogg.se/
Postat av: Emma

oj det var många vovvar i soffan där... ser fullt ut! mysigt!

2009-04-02 @ 19:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0