Uppe med tuppen

Nästan iaf.. vaknade 7.30 och klev upp och tog en dusch. Skönt att vakna av sig själv så tidigt.

Vi gick faktiskt och la oss 21.30 igår och kikade på film, The day the earth stod still, super bra så långt jag såg men då somnade ju jag efter halva filmen.. jag är hopplös :S Vet inte hur många filmer jag har somnat ifrån, jag vill ju se dom men eftersom Magnus inte somnat i alla filmer kanske han inte är så sugen på att se om.. Och jag är inte den som sätter mig och ser film själv heller..



Ja jag är verkligen hopplös! Jag somnar vartsomhelst, hursomhelst, närsomhelst! Senast var nu då vi var upp, somnade jag i soffan efter kvällsfikat hos svärföräldrarna :S Jag satt ju bekvämt då och så men jag behöver ju inte ens göra de, somnade ju sittandes på en hård stol brevid Magnus då han höll på med en bandsåg... ajja, jag är iaf glad att jag inte har sömnproblem, eller det kanske är et sömnproblem men jag har iaf inte svårt att sova :P


Försökte hitta en passande bild till trötthet, så fick bli den här på Lillan då hon bara varit hos oss någon dag, så hiiiiiimla liten! Önskar att man kunde bära runt henne sådär nu med, nerkilad i linnet!

Ne äta lite frukost kanske..


Kommentarer
Postat av: Magnus

Filmen var så där... inte värd att se om faktiskt. Blir nog ingen Oscar till den iaf. Och det är klart du får sussa älskling, är ju så sött när du borrar in ditt huvud vid min nacke o flåsar mig i örat :) Älskar dig!

2009-03-18 @ 10:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0