tidsomställning

Kanske inte finns ett ord som heter så men jag skriver de ändå :P
Ja fy va trött jag varit nu, har inte känt av dehär med att ställa om klockan förut men nu.. hua, skulle kunnat ligga hela dagen men klev upp med Magnus 7.30, tycker om att kliva upp i tid och komma i säng i tid.

Magnus blir borta till 8 nångång ikväll, vet inte säkert eftersom de är på ett nytt ställe och han ska jobba dubbla pass. Tråkigt men han kommer förhoppningsvis hem på lunch :) Men det är ju jättebra att han ska jobba mer för då blir de ju mer pengar :)

Ja sen han pep iväg stax innan 8.30 har jag pysslat på lite i lugn och ro.. eller ja ro var väl kanske fel ord, hundarna busar ju och brölar och har sig... men i lugnt tempo då iaf. Åt havregrynsgröt och löste sudoku diskade och gav busarna frukost. Sen skulle jag sätta mig och ringa på lite jobb men glömde sätta hemtelefonen på laddning igår så var tvugen att ge upp efter 3-4 samtal för den piper då och då och då försvinner både jag och den i andra änden under pipet så jag hörde ju knapp va de sa.. men hörde iaf att de hade personal redan osv.. så resten av samtalen ska jag ringa senare idag då den hunnit laddas lite.

Blir ännu en hård månad för oss ekonomiskt sett men kommer ju bli bättre nu framöver, inte nästa månad men månaden därpå borde det börja ordna till sig.

Hade velat tvätt idag men fanns ingen tid förrens torsdag 11-15.

Ja å vad jag ska sysselsätta mig med resten av dan vet jag inte, finns egentligen massor att göra men får se vad de blir, jag kanske får nått ryck ;)


Marielle berättade i onsdags att hon och Thomas ska bli föräldrar i September :) Så himla mysigt! Så glad för er skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0