Tänk om allt gick lika fort

Va nyss och hämtade in posten, inget lönespec men ett paket från lensway låg minnsann i brevlådan, beställde ju det igår :)

Ja, löning för många idag men jag får på fredag, den 27 :(

Var iväg på vårdcentralen idag kl 8 och det såg bra ut, fick en salva mot kliet och om de inte såret dragit ihop sig om en vecka ska jag dit igen.

Då jag hämtade på posten va grannens valpar ute, tusan va de växer, de syns ju varje dag! Berättade att Nanna bara låg och att jag var orolig men hon sa att det berodde på dräktigheten, att det är in instinkt att hålla sig inne och skydda sig från fara. Hoppas verkligen inte det beror på något annat, vill inte mista Nanna oxå, kan väl få behålla en kisse iaf!

Åh Chippen är en riktig sulätare! Häromdan då vi va och jobbade båda två hade han tagit ALLA skor till deras plats (korg) och ätit ur sulorna i Magnus finskor, Idag, bara nyss så hade Chippen tagit mina tygskor och ätit ur sulorna, då jag satt här 3 meter ifrån :S Går ju inte att använda dom skorna längre! Som tur är, är det bara slitochslängskor som kostade typ 70:- för 2 år sen men har nästan inga skor..

Nu då vi får lön och ska iväg å köpa foder ska vi passa på att köpa lite "tugg" åt dom. Kliar ju i bissingarna åt dom nu då de ska få nya och dom har tuggat upp de som de hade men har inte haft pengar till sånt.
Lillan ser kul ut, hon som fått sina nya tänder, hon har dubbla tandrader i överkäken nu innan hon tappat de gamla, måste prova ta kort på det :P

Ne tror jag ska diska lite nu.. funderar på att gå igenom mina kläder oxå men om de blir idag de vet jag inte :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja sulorna ryker hejvilt här =) Idag har du ju varit jätte duktig älskling, frisserat lillan och badat henne. Är så stolt över min underbara flickvän! Kyssar

2009-03-26 @ 20:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0