Fredag

Ja för de flesta är den hårda arbetsveckan slut men för min det har jag 3 härliga stägningar framför mig.. skuck!

Igår skulle jag ha jobbat 16-22 men då jag skulle gå på rast så sa jag att jag inte ville ha någon rast ifall det vart så att jag skulle få gå hem tidigare som det oftast brukar bli.. "Ne jag hade tänkt att du skulle få jobba till tolv" Jaha.. så hade inte jag nämnt något hade jag gått och trott jag skulle jobba till 22. Tur man inte har någon buss att passa. Är ju glad att jag får jobba mer men dom kan väl åtminståne fråga, inte ta för givet.

Lite bökigt att skriva nu då jag sitter i soffan och Magnus ligger med huvudet på min arm och läser men det får han så gärna göra, är ju mysigt ju! Grabbarna ligger och gnager på sina ben och då jag sa "Vart är du Lillan?" hörde man hon komma tassndes på parketten och ställde sig här nedanför och tittade så sött på oss. Vrida på huvudet så där sött och undrande som hundar brukar kunna göra :) Så nu sitter hon här på Magnus bröst och "snuffsar" han i ansiktet :)
Ja och Nanna hon ligger och sover i tvmöbeln, i en av facken där man har Dvdn och annat dammsamlande elektonik :P

Ne ska söka ett jobb som kommit ut nu och sen ska jag fundera ut nå lunchfikaaktigt som jag kan pyssla med. Måste röja diskbänken med, sen lär det nog vara dags att rasta busarna här.

Riktigt mysig stämning här hemma precis just nu då vi sitter/ligger här i soffan och djuren pysslar med sitt i lung och ro. Myspys <3

Idag eller rättare sagt ikväll ska jag jobba 17-00, hoppas vi inte behöver ta golven..

Kommentarer
Postat av: Magnus

Ja, de va mysigt att ligga i ditt knä förut älskling. Ja, du är iväg o jobbar nu, men kommer och hämtar dig sen =) Kyssar

2009-03-06 @ 21:11:24
URL: http://magnuswikberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0