Sommar & sol

Fan vad jag älskar sommaren!!!

Nu liigger jag faktiskt på en filt på framsidan och solar. Så himla skönt! Ett glas vin har jag också :D

Vi tog en sväng på stan tidigare idag för att kika på folk och då vi gick förbi bolaget som hade världens kö bara för att få komma in och handla. Efter att ha sett massa folk som sitter och dricker här och var blir man ganska sugen, speciellt då det gått 4,5 månade sen sist. Så Magnus gick in och köpte ett billigt lådvin :) Så ikväll ska vi ta en runda och bara kika runt på folket. Magnus håller på och försöker få tag i Kim också som är här så vi förhoppningsvis får träffa honom också lite.

För dom som inte vet så är det ju Peace & Love festival här o Borlänge den här veckan :) Hade trott och hoppats på att vi hade haft råd att gå då vi flyttade hit men ack så fel man kan ha. Men nästa år, då jävlar :D Men vi har ju tur som bor nära, hör musiken  väl från våran gård :)

Imorrn ska jag jobba 7-14 så det blir till att ta de lugnt men å andra sidan har jag aldrig haft problem att jobba dagen efter, är ju inte bara en gång jag gått till jobbet med mindre än 1 timmas sömn så efter en kväll ute så det ska nog gå bra.

ne nu må jag nästan ta datorn från solen, dessutom börjar jag bli lite rund under fötterna nu efter 3 glas vin :P

Ha en trevlig lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0